Super frajda z wypożyczania aut

Podróże dla mnie i mojego chłopaka odkąd tylko się poznaliśmy, były najlepszym sposobem spędzania wolnego czasu. Początkowo, gdy mieliśmy ja siedemnaście, a on dziewiętnaście lat, nie mieliśmy zbyt dużo funduszy na jakiekolwiek dalsze wycieczki. Z czasem jednak gdy byliśmy ze sobą coraz dłużej, przekonaliśmy się, że wszelkie mniejsze lub większe wycieczki są dla nas najlepszym sposobem poznawania siebie, swoich zwyczajów i pogłębiania naszej znajomości.

car_travel

Zaczynaliśmy klasycznie – od wypraw ze znajomymi pod namioty nad jezioro, później przyszedł czas na wielkie festiwale muzyczne na całym świecie. Nie potrzebowaliśmy na to wielkich funduszy i bawiliśmy się rewelacyjnie. Później przyłapaliśmy się na tym, że przez większą część roku planujemy kolejne podróże i odkładamy pieniądze na to, by realizować swoje wakacyjne cele – czasem dwa lub trzy razy do roku. Nie mieliśmy przez to mieszkania ani samochodu, bo wszystkie pieniądze wydawaliśmy na podróże. Dlatego któregoś roku zdecydowaliśmy się wynająć auto i zrobić sobie kilkudniową wycieczkę w kilka fajnych miejsc, bez konieczności łapania autostopu czy szukania odpowiednich połączeń kolejowych. Jeśli chodzi o wypożyczalnię samochodów w Warszawie zaskoczyła nas ogromnym wyborem firm, które użyczają aut na dowolny okres czasu, i to za bardzo rozsądną cenę. Któregoś dnia usiedliśmy zatem, by przekalkulować, czy nam się takie rozwiązanie opłaci. Choć bilety kolejowe czy autobusowe nie są zbyt drogie, to ograniczają nas pod względem miejsc, w które chcielibyśmy dotrzeć, i oczywiście godzin odjazdów. Dlatego wypożyczenie auta wydawało się rozsądniejszym rozwiązaniem. Zamiast spędzać czas w oczekiwaniu na pociąg czy autobus i męczyć się w niewygodnej komunikacji miejskiej, wypożyczyliśmy auto na trzy dni. Dzięki temu oszczędzamy mnóstwo czasu na dojazdach w wymarzone miejsca i nasze wycieczki są krótkie, ale bardzo intensywne. Nie wspominam już nawet o tym, jak wiele możliwości stwarza nam samotne podróżowanie tylko we dwoje, w bardzo intymnej atmosferze, i to wygodnym, luksusowym autem pachnącym świeżością.

travel

Polecam ten sposób podróżowania wszystkim młodym parom. Chyba już nigdy nie zdecydujemy się na podróżowanie pociągami – w pewnym wieku się chyba po postu wyrasta z takich atrakcji i docenia się wygodniejsze i szybsze sposoby podróżowania na mniejszą i większą skalę.